hemma igen

I torsdagskväll åkte jag och Leif till Härnösand. Leif skulle till sin familj och jag till mormor. Där bor min mormor, mina två mostrar och mina  tre kussar!
Iaf vägen dit gick snabbt och utan problem. Hos mormor har vi mest bara tagit det lugnt. pratat och så:) och ätit svingod mat! älskar hennes mat. Så kryddigt och gott. eldade så det blev varmt i huset. Mys!

Folk frågar mig omdet är skönt att komma hem. Asså, jag tycker inget. Har ju liksom inget att komma hem till... Bara  ångesten  att vakna upp på morgonen och inte ha ett jobb. Det suger. Jag  har aldrig gått så här länge utan att jobba och utan att gå i skolan. snart två månader............... Man kanske ska ta och plugga? till vadå? frisör? makeup artist? jag vet inte..



Kommentarer
Postat av: Towe

Snygg design!

My!! Har du varit ned på arbetsförmedlingen? Du måste det. Där får du även hjälp med att komma igång och även få idéer. Kanske kan få gå nån utbildning via dem. De har bra hjälp för er unga allra helst. Du MÅSTE gå dit! Lova mig det att du gör det imorgon för att skriva in dig!!

puss

2010-10-25 @ 13:10:39
URL: http://towans.blogg.se/
Postat av: Malin

SÖK TILL FUCKING FLYGFYREN!

du kan ju inte klaga på att du inte har ett jobb om du inte försöker skaffa ett? :P

Som towe säger, gå till arbetsförmedligen så hjälper dom dig. Eller sök till MRC, lätt jobb me extra pengar!

2010-10-26 @ 20:20:02
URL: http://malinsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0