Lite om mig 2 ♥

Vilken svordom använder du mest? Fan, Fuck, F*tta, K*K fast det två sista är bara när jag gör mig illa.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08.00
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop, Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?Både och tror jag:P
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mycket jag vann, men en resa till min familj. Sen lägenhet/hus
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej det tror jag inte.
När var senast någon stötte på dig? Haha! jag är så dum så jag fattar aldrig att någon "stöter" på mig, bara när det är "försent":/
Vad åt du till middag senast?Korv och makaroner, klassiskt.
Kan du vissla? ..Johanna, ja visst jag jag det!
Tittade du på tecknat när du var liten?OM jag  gjorde!
Äger du några popband t-shirts? NEJ!!
När flög du senast? När jag skulle vill Grekland för typ 4 år sen
Pratar du några andra språk? än?, Jag kan ju engelska och rövarspråket:D
Har du gråtit offentligt? Ja..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag vill hedra min pappa med en tatuering
Vad har du med dig in på bion? Godis och dricka, fanta!
Vad har du för väder? Solig eftermiddag
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?  Brainsläpp..! Jag  vet inte
När sov du senast på golvet? har nog aldrig gjort det
Vilken är din favorit drink? Grasshoper, Mojito, Fidel castro.
Gillar du din boendesituation? Skulle vilja bo själv:) eller med en /två vänner
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag trodde 9 timmar men jag har överaskat mig själv hela  sommaren och sovit ca 5-4 timmar!
Är dina dagar fullbokade och stressiga? HAHA!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nä alla mina lärare Loved me!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Tror du på liv på andra planeter? nej.. eller jag vet inte!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inte så mycket, Låter det passera, efter regn kommer solsken
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut!
Tycker du om att krama folk? Alltid;)
Äger du en digitalkamera? Ja men använder den inte.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kommer inte ihåg
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JAAA!!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Aldrig, Älskar kött!
Är du mörkrädd? Nää, Ibland kanske
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, pappa och hjärtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0