Lite om mig själv ♥

Hur bor du: I lägenhet "centrala norrtälje" :P
Brukar du komma i tid: ALLTID
Hur lång är du: 174 cm
Kan du laga mat: Japp
Vad jobbar du med/pluggar du: Funderar på att börja plugga, men annars så söker jag jobb.
Vad har du på dig just nu:Svarta jeans med skinndetalj. En blå vit rutig skjorta.
Har du någon fobi: Nej det tror jag inte
Hade du en bra kväll igår: Jora, var på Vita m´s Kund kväll och drack campange;)
Vilket är ditt senaste inköp: En vit ögonpenna
Din favoritdryck på morgonen: Vatten!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma ♥
Har du sovit i din egen säng inatt:jao:P ja ja mitt liv är tragiskt
Vad hade du sönder senast: Antennsladden i mitt rum
Vem snackade du med senast: Brenda i telefonen
Varm favoritdricka: Choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig:Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Beror på men det är väl Rött/vitt vin och bacardi ice
När gjorde du senast något riktigt dumt: -
Saknar du någon just nu: ja.. Jag saknar flera
Vad ska man göra för att få dig irriterad: snacka skit!
Någon jag stör mig på:Folk som inte gör slut, haha!
Intressen: Hästar, Hundar, Familj, Vänner osv osv
senaste person du kramade: Det minns jag inte:S
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Brenda
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn:Ja .
Längtar du till din nästa födelsedag: Nä, fyllde ju år nyss:P
Har rakat dina ben någon gång: haha jaa
Är du sugen på något nu: Mormors maaat..mmmh
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: None
Använder du hudkräm: ja jag har en väldigt torr hud.
Attraheras du av män med skägg: stubb kanske.
Micro-pop eller poppa själv:Micro-pop. Blir alltid perfekt när jag gör:D
Brukar du baka: För ofta
Röstade du i det senaste valet: Ja, rött
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Halft kanske
Vilken låt lyssnade du senast på: Raised on radio - Journey
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: nej
Har du pengar på mobilen:Nej:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0