Lockat håret på Lina

Igår så kom min storasyster Lina på besök. Hon har flyttat med sin kille Anders till en lägenhet. Iaf så fick jag fixa hennes hår:D hoho det var roligt, hon har ju sååå mycket hår!! jättelångt och tjockt! fint:)


Så här gjorde jag!

Borstade igenom hennes hår noga så  det inte blir en massa tover (hon är mycket håröm). Sätte upp en tredjedel av håret i en toffs på huvudet. sen tog jag en slinga och sprayade lite hårspray, sen så tog jag plattången ca 5 cm ifrån hårroten och rullade ett halft varv. Och drog ut genom hela slingan och sen rullade jag med fingret runt slingan så att den blev "lockigare". haha Hoppas ni fattade något:P inte lätt att  förklara;)

Före bild:








































Efter Bild:

  ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Men ge mig hennes hår :O

Du måste fixa mitt hår någon dag sen också! :)

2010-10-31 @ 18:15:37
URL: http://malinsanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0