Utgång

Vilken kväll det blev igår! jag kom till Anna runt 8 och där var det redan fullrulle. Spelade ölspel som heter king, som går ut på att man ska ta ett kort och alla kort har en grej man ska göra, det är väldigt roligt:D Vi spelade dock inte mördarleken igår. Vi hade inte bestämt oss för om vi skulle till Mobergs eller havspiren. Men vi trodde att det skulle vara mer oflk på Mobergs än Havspiren. Aja iaf så tog vi tre taxibilar upp till mobergs där det var små ös. Något coverband spelade, De var rätt bra faktist! Måste bara säga att jag älskar att det står en kebabvagn utanför mobergs hela kvällen. Guldpotten!
Kl typ halv 2 drar jag, Brenda, Linnéa och Joel till havspiren där typ allt folk var! men jag kände inte att jag ville gå in där, var rätt slut. Där utanför Piren träffade jag Abbe och han skulle åka upp till Mobet, fast jag sa till honom att det var helt dött där så han stannade kvar.

Gänget gick in och jag stannade kvar utanför och pratade med någon pratglad snubbe. Tänkte ju att Brenda skulle komma ut så jag skulle säga hej då. Men oj så fel jag hade! :P så jag gick hem.

Kan ju tala om att jag är SJUKT trött på Norrtälje! Vill bara här ifrån


Tjejerna dansar loss










Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

...godnatt! hoppas du haft en toppeeeen dag



en sekund & du gör stor skillnad.. klicka å rösta..

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 22:04:47
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0