Fredagen/Lördagen

Tjabba! kan ju berätta om helgen:)

På fredagen var jag bara hemma med mamma och myste Tobias fyllde 23 år. Vi kom överens om att fira honom på söndagen:)

På lördagen så firade vi Malin som fyllde 20 år på söndagen:) så vi åt tacos och drack gott. Sen körde vi charader, haha det var ju bara för kul. jag skrev dom mest omöjliga:) mycket as garv vart det. aja.. Sen gick någon av tjejerna ut på Mobergsbar sidan och läste att det var 80-tals tema. DÅ får ju MALIN en jättebra ide om att vi ska klä ut oss!!? Anna hakade ju såklart på det direkt, jag ba whatever och sitter och dj-ar på spotify. Emma är halft på så hon och malin prövar en massa färgglada kläder och smink. Efter att tag så tittar dom på mig och säger "ska du inte också byta kläder?". Jag sa att då får dom lägga dom i knät på mig, pallar inte att irra runt. Och DET var nog det sämsta jag kunde säga. fick ju en del kläder att ta på mig och en kvart  senare så var jag en del av denna virrvelvind. Vad hände liksom?? Så ifrån att se helt okej ut till en 80-tals fjolla beger vi oss upp till Mobergs. det är bara en gångsväg + en mörk skog upp dit från malin. Uppe vid mobergs så var det kö. vi var där kl 12. Kom in gratis:)

Träffade på en massa vänner och bekanta. Hade grymt roligt. Dom spelade en massa 80-tals musik som är bra. Men efter typ en kvart vi kommit in så har anna bestämt sig för att byta kläder!!!? så det är bara jag och malin som hade på  oss skumma kläder. Det dröjde en timme tills bara jag hade 80-tals kläder. Jag kunde ju inte byta om :S hade ju inga ombytten (vem tar med det på en nattklubb?) Malin hade en svart klänning med röda leggings, så det var bara för henne och släppa ut håret så såg hon typ normal ut. men det sket ju jag i! (...eller?)

Men annars var det en lyckad kväll/natt.


Tacos


Brudar

'
Jag innan vi skulle klä ut oss


jag och malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0