blöööööööööö

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Aaa visst:)
Fått ditt hjärta krossat: Nope. Hoppas jag slipper det:) 
Träffat någon som förändrat ditt liv: nää inte direkt
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha jaa;)
Kysst en kompis: Jajamensan

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nope, men förut när jag var yngre ville jag ha ett mer tjejigare namn. My är inte så tjejigt haha
Vad gjorde du under din förra födelsedag: när jag flyllde 20 så var jag med mina kompisar och min familj. Jag var noga med att tala om för alla jag träffade att jag fyllde år. och dom som inte gratta fick sig ett argt sms kvart i tolv från mig.
Vilken tid vaknade du idag: kl. halv 8, typ 10, 11 och sen skulle jag iväg och jobba kl 14.
Vad gjorde du igår runt midnatt: jag drack vin med mina vänner på "stället"
Någonting som du längtar till: >Till mina skattepengar kommer. Och Peace And Love
Senaste gången du träffade din pappa: 1 år och tre månader.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: en hel del. Är inne i en sån där period där det klänns som om man bara väntar på att livet ska ta slut.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hade en klasskompis som hette det, så ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Att bli dissad!!
Långt eller kort: På vadå?
Vad gillar du gällande dig själv: vene, att jag tar dagen som den kommer kanske.

DIN FÖRSTA
Operation: räknas det när jag klippte tungbandet när jag var 7år? jag sövdes iaf:)
Piercing: öronen bara.
Tatuering: Text i nacken
Bästa vän: Malin!!
Sport: ridsport
Husdjur: vet inte om det katten eller hunden:P
Vaccination du minns: typ stelkramp
Förälskelse: humm, det minns jag inte. Eller jo! haha Viktor hette han!

Alkohol du drack: 7.0 cider. jag blev kanon full hahah

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Både!
Kramar eller pussar: Båda!
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: jag gillar spontant. men också romantik, men inte för mycket då blir det bara fånigt
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar, lätt.
Mörk- eller ljushårig:Alltid gillat grabbar med mörkt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0