Inte visste jag att vi ger bort gratis mat på Willys ;)

hehe.. Nu ska ni få höra vad jag råkade göra idag på jobbet på Willys.

Det var en kund somhandlade i vanlig ordning, inget konstigt dåra. Men iaf så betalade hon med kort och jag gav henne kvittot. MEN det jag inte såg var att köpet INTE gick igenom. Det hade avbrutits utan att jag lagt märke till det (det var ganska stressigt). I allafall så gå kunden ut och jag tar hand om nästa (lägg märke till att köpet från förra kunden inte avslutats). Jag börjar att blippa på andra kundens varor på förra kundens kvitto!! jag har fortfarande inte lagt märke till detta och kör på. Kunden betalar. men kommer tillbaka med kvittot och säger att det här och det här har hon inte köpt. uuuuups tänkte jag och frågade min kollega som fick hjälpa mig. Det gick ju bra tillslut och det var inte så mycket pengar som försvann, men ändå. As pinsamt!

Så den första kunden fick sig en gratis matkasse. ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men.. vad gjorde personen som skulle stått bakom dig då?? :S

2011-03-23 @ 18:51:40
URL: http://malinsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0