Lite strunt

Har varit ledig idag så jag har inte gjort något speciellt. Jag gick en promenad i morse. Hur skönt som helst! dog lite. Nu har jag precis ätit. Gabbi tog bussen in till Norrtälje för att träffa Robin. Hon ska sova över där så nu är jag ensam. Tråååkigt:P hehe eller riktigt ensam är jag ju inte. Har ju Justus.:) Han är bra på att gosa:)

Imorgon så åker jag in tidigt till Willys. Jobba från 9- 13. Det är korta dagar nu på dom här introduktionsdagar. Tycker att det är roligt! Myclket som är nytt och mycket att lära sig. Men jag är klar nästa vecka! 

Har tagit ledigt dom dagar Peace and Love är. Kommer bli grymt kul!! Hoppas på fint väder iaf:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0