Mer saker ni kanske inte visste om mig?

*Jag biter på allt, från trä till hård plast.

*När jag var liten så bet jag Malin Sandell i ryggen, min syster Lina i magen och min kusin i näsan. Och bet också sönder inredningen i våran gamla volvo.

*Jag gillar inte öl.

*Jag kallade Brenda för brända-bullar och nigger när jag var liten och arg på henne. Det fick jag ångra;)

*Jag har aldrig åkt skidor.

*Jag hatar hamburgare.

*Jag älskar gammal rock/powermetal från70-90tal

* Jag älskar Orcidéer

*Sist jag pluggade hemifrån var när jag gick i 8an.

*Jag har haft 6-7 olika jobb

*Jag har känt mig otrygg och rädd i större delen i mitt liv. Tur att det inte är så längre:)

*Jag och Malin "jobbade" på Hultsfred -08

*Jag är inte alls långsint

Det var nog allt! måste rusa till bussen. Ska åka hem till Rimbo!

tjaooo



Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

2011-03-27 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0