Nytt jobb!

Hej! efter att jag slutat jobba så ringde Willys till mig och sa att jag skulle få börja jobba där! YES! var ju på en arbetsintervjuv i måndags. Gick jättebra. Jag och Arbetsledaren hade mycket gemensamt. Hon gick i samma klass som mamma och sådär:P

Jag börjar på måndag! sen har jag fått en massa tider också. Men måste se till att jag inte jobbar den 31 mars då jag ska modella på en modevisning:) mer om det sen.  och så ska jag säga att jag inte kan jobba då peace and love är:) Men annars vill jag jobba hela tiden. ska ju åka utomlans i höst med några andra. Blir nog borta ett tag:D

Nu måste jag dra och möta upp anna! vi ska kolla på film hos Emelie med Malin också. Men först ett stopp på coop för att handla gottis.

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0