Min Onsdag

Jag jobbade med Alexandra idag på skolan. Vi behövde en till extra så jag ringde in henne:) det var jättekul. Alexandra har jag inte träffat sedan vi var på den där "50års" festen och körde all in:)

Sist vi träffades. haha, vilken fest det blev! Vi  drog till Piren efter det och vi var 5 tjejer på en mini toa. Toan gick typ sönder  och  alla låg på golvet och as flabba. Sjukt kul.


Efter jobbet gick vi ner på stan och hämtade ut två paket till mig. Ena paketat var en klänning från Nelly.se. Sen gick vi och bokade tid hos frisören. Ska dit på tisdag nästa vecka. Sen gick vi upp till flygfyren och båda storhandlade. Jag gick hem med tre svintunga kassar och drygt 700kr fattigare:P hehe...

nu ska jag ta det lugnt. Jobbar måndag till lördag:) på fredag ska vi dricka lite vin;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0