Blivande miljardär

Hejsan!

Kände för att intervjuva mig själv:

Hur äre? Jo tack det är bra!
Vad ska du göra idag då? Jag ska ner på stan med Malin och handla det sista inför nyår:D
Jaha som vadå? Men typ dricka, strumpbyxor, allt det där lilla extra!
Strumpbyxor är för kärringar?! Eeeh Fuck off??
Humm, okej vi fortsätter *Host*Gammkärring*host*
Vad ska du göra i kväll?
Jag ska spela Bingo med familjen Sandell.
Tror du vinner nåt? Ja?
vad ska ni dricka på Nyår? Hot shot med galliano. Drinkar Brenda och hennes syrra ska göra.
Vad har du på dig just nu? Skinnbyxor, Svart stickad tröja från Weekday.
Vad lyssnar du på just nu? Oskar Linnros - din mamma. Jag har faktist aldrig lyssnat på honom, men nu när vi ska till Debaser där han ska spela på nyår så måste man ju vara påhörd:P
Mmm men nu frågade jag bara vad du lyssnade på och inte varför, men Ajah! Lycka till med bingolottot! Tack men det  behövs inte:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0