Lördagen

Okej. I Lördags var jag, Brenda hos Lina och drack vin. Senare kom Malin och ännu senare kom Linas bruna kompis Ullis. Vi hade trevligt. pratade en massa strunt. Brenda ramlade av datastolen (?) :D Vi hade Ytterst trevligt. Sen drog vi till  Mobergs där det var sjuuukt lång och seg kö. vi stod där säkert 40 min,  frös som tusan. Vi försökte med alla knep vi kunde komma på för att komma in fortare.

*Små flirtade med killarna i kön så vi kunde smyyga förbi utan att dom märkte. Funkade
*Joise kom med hennes vänner och bara gick förbi . Kom in direkt. Försökte samåka . Funkade inte.
*Jag ringde Simon som skulle spela och frågade om han hade något "frikort" så vi kunde gå förbi kön. Funkade inte
*frågade Dj-Björn. Han kom ut och fixade in oss! Funkade extremt bra.

Vi är inne!

Förutom Malin och Lina som gick till Teatern.

 Jag och Brenda började att shota tequila. iiich.
Shotgun börja spela. Dom var bra. Tror jag. Simon är duktig.

Kl halv 3 börjar jag tröttna. Säger till Brenda att jag ska hämta ut jackan. Hon säger att hon ska med Björn på efterfest och frågar om jag ska med. Det vill jag inte. står i kön för att hämta min jacka. Små garvar för mig själv när jag tjuvlyssnar på killar i kön. Dom pratar  roligt.
Tar min jacka och går ut. Märker då att min mobil ligger i Brendas väska som hon lämnat in(!!) Jag står alltså i leggings med sommarskor. Små förbannad på mig själv och spritfyllda äcklen som ska prata. Jag ger onda ögat, Funkar. Väntar på Brenda. hon kommer ut sist av alla på hela stället. Jag iskall, vill ringa taxi. Brenda riger. Inga bilar lediga. Ringer Lina och Anders. Jag får sova över där.
Kall som fan kommer jag fram. Lina har bäddat åt mig i soffan. Anders ligger där. Deckat. Lina väcker Anders, säger att nu ska du lägga dig i sängen, My ska ligga där. Han vill inte. Vi skrattar. Lina försöker en gång till. Nu går han. Jag får sockor att sova i. God natt.



Så såg min kväll ut:)

Kommentarer
Postat av: P

Vad roligt ni måste ha haft=)

2010-12-13 @ 22:18:13
Postat av: hemligt

säg inte detta till någon men jag tycker du är lik Minnah!

2010-12-14 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0