Sunk-My som missar 'Så mycket bättre'

Ja, jag är lite små less. Jag missade Så mycket bättre. Fast jag var hemma.. skitsamma, jag får kolla på reprisen.

Jag var iallafall hos frisören. Vassa Saxar och frisören hette Jill. Hon var jätte snäll och supergullig och duktig. Ni borde gå dit! så jag slingade askblonda slingor och det tog 3.5 timmar. Men det var värt det, Altså jag satt typ och sov;D  Det kostade bara 850 kr. Svinbilligt. Jag lägger upp en bild imorgon, pallar inte göra det nu. 

Nu ska jag sova Godnatt.

P.s dom har 80 tals musiktema på mobergs ikväll. Lite trist att man inte är där då. Ska dit på Lördag då Shotgun Crackers spela.    


Kvällens låt!

vad ska vi ta..? Jo jag vet, en riktigt saftig färsking från min playlist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0