Uppdatering

Hej! Idag har jag handlat och slagit in julklappar. Det var mysigt. Men fan vad kallt det har blivit. Fick typ brainfreeze:S

Imorgon ska jag och Malin hälsa på Emelie som ligger sjuk hemma. Stackarn:/ nu när det är jul och nyår. Hoppas hon frisknar till. Vi ska kolla på filmen Eclipse. Har ju redan sätt den på bio, men den var så jädrans bra. Nu ska jag kolla om det går någon film på tv. (antagligen inte)

Peace



P.S. Jag har färgat om håret igen:P trivs fan inte i blond. Mörkt ska det vara. If you go black, you never go back. Eller hur var det;) (Fast svart är det inte i mitt fall)

P.S II. En firre i akvariumet håller på att avlida.:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0