Vann ingen miljon, men...

Yes! eller okej, jag vann ingen miljon. Men jag vann en ny lott, och eftersom jag köpte en dubbellott så får jag två nya:D Fatta miljoner jag kommer vinna på dom.

Det var väldigt trevligt hos familjen Sandell. Allt var som vanligt:) Jag och Malin kollade på gamla filmer och bilder och saknar en massa folk:P

Kom  hem för en liten stund sen bara. Lite små läskigt att komma hem till en olåst tom lägenhet(Glömde låsa :S). Mamma + Joel är hos mormor i Härnösand och ska komma hem på söndag.

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att gå och handla lite saker på typ coop eller nått. Sen fixa sig och sen ge oss iväg mot Stockholm till Brendas lya. Det kommer att bli så mysigt och roligt. Jag ser verkligen fram imot det. Sen ska Alexandra Lennertorp titta förbi ett tag också:D har nog inte sätt henne på flera månader:( Saknar henne mycket...


Skriver mer imorgon:) hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0