Advokaten

Igår var jag förbi  hos våran Advokat för att lämna in kontonr så att kronofogden kan sätta in skadeståndet.
Det var en vän som frågade mig igår vad ska ska göra för pengarna, hon sa "vad ska du göra med dom då? Spendera de inte direkt på smink och kina restaurangen:)". Hon menade abslout inget illa:) men jag tänkte att shit känner hon mig inte?

 så jag svarade "men vad tror du om mig, dom pengar betyder mycket för mig, det är liksom ingen vanlig lön. Jag ska ta körkot, för det var viktigt för pappa. Sen funderar jag på att köta en långhårigschäfer längre fram:)" Jag har alltid älskat hundar. Min pappa har haft schäfrar, min farfar har hart många schäfrar. Så nu är det min tur;)

Tyko och pappa


Sebbe och tyko


Kommentarer
Postat av: vän

Jag frågade det för att du har alltid haft sjukt svårt att hålla i pengar, ävennär du säger att du verkligen ska spara till någonting du vill. Därför sa jag så för jag vill verkligen inte att du ska spendera pengarna på någonting onödigt.



det är inte kul att läsa två ggr att du inte tror att jag känner dig..

2010-11-03 @ 12:36:12
Postat av: Anonym

nää men därimot så skriver väl my att du inte menade någonting illa??

2010-11-03 @ 22:11:12
Postat av: W

Haha, låter som en "Brenda" kommentar ;)

2010-11-07 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0