Brenda och My-dag

Hejsan! jag låter bilder Visa hur dagen har varit!:P
BILDBOMB!!

Brenda smsa kl 8 och frågade om hon kunde komma och äta frukost hos mig:)
Klart hon fick det. Dom håller på att byta fönster hos henne så det var lite
jobbigt att vara där.


Sen gick vi på stan och köpte en snygg kavaj och lite vin. Sen gick vi till Coop
och köpte lunch.


Vi köpte coca cola


Brenda ville köpa kladdkaka:)


Brenda!


Moi!


brenda asså!


Fast brenda ångrade sig och ville inte ha kladdkakan och dumpade den
på godisavdelningen;)


Kladdkakan ensam och övergiven:(


Så hon bestämde sig för att köpa lösgodis ist.


Pose!





Sen fick Brenda för sig att hon skulle fota kille i kassan, Men innan så
använde hon inte blixt och när hon tog fotot så blev del blixt. Det tyckte hon var
jätte jobbigt och pinsamt!


Det tyckte jag vet kul:D



Foto a la Brenda


Aaa men så kom vi hem. Då var det låst och jag som inte hade med mig
nyckel. Så jag och Brenda fick vänta på Roslagsbostäder för dom hade låst
efter sig när dom hade fixat avloppet. fick ju ringa dom. Btw så är det en bitch
som jobbar där. Fick prata med en betydligt trevligare kille sen. Lina och mamma
kom samtidigt som snubben och det visade sig vara mammas barnkompis Lillis. Coolt


Mysig stil...


:)

Kommentarer
Postat av: angelica

sv men vaa :O skojar du eller!?

2010-11-19 @ 17:08:56
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0