En ny kategori

Yes nu har jag skaffat en ny kategori. "Musik" och här kommer jag lägga in alla inlägg om musik.



--------------------------------------------------------------------------
Jag lyssnade på Journey - What I needed

Mamma:Hur kan du lyssna på den här låten?
Jag: Va? vad dåra?
Mamma: Jag tycker att den är skit dålig, jag få äckel-rysningar av den.
Jag: haha! får du? *Höjer*

Kan ju bero på att mamma lyssnar på Lars Winnerbäck, Stefan Sundström, Ulf Lundell och Marie Fredriksson:S


Till Mamma


Kommentarer
Postat av: mammi

Ha ha ha, Myyyy!!!

2010-11-18 @ 11:35:17
Postat av: Hampus

haha roflcopter

2010-11-18 @ 22:07:26
Postat av: simone

Marie är verkligen duktig :D

2010-11-19 @ 11:38:09
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0