Fan ledsen alltså!


Jag är fan ledsen att jag inte har bloggat något den senaste tiden:( när jag ser att det är rätt många som orkar sig in på min blogg. Besviken på mig själv lite;P

Iallafall så skrev jag ju om fredagen, Jag hade sjukt roligt:D
På lördagen så var jag och mina vänner as-bakis så vi tänkte skippa att gå ut. Med sen typ klockan 8 så ringde Brenda och sa "nu går vi ut!" och jag ba "Okej:D". så drog vi till Anna först och sen så drog vi från Anna med hennes kusin från Australien och hans två killkompisar  till en förfest på stan. Där var festen redan igång så vi typ stressdrack men det var kul:) Sen typ 2 timmar senare sitter vi i taxi på väg till Havspiren. Där var det svin mycket folk! Roligt! Jag och brenda shota 6:a Tequila (stavning?) och ragga till oss Cider från mupp killar;)

Sen träffade vi på min syster Lina och hennes kompisar. Linas kompis och en annan tjej hamnade tydligen i Cat-fight för att den andra tjejen sa något om att "Alla svenska tjejer är slampor", detta uppskattades inte!
Annars var det roligt. Snackade engelska med grabbarna från australien, det var kul;)
Malin var hemma för hon körde lite frå hårt på frdagen att hon fick feber;) nej då:P

här är lite bilder!

 








Grabbar.


Brudar, Brenda jag och Anna










Klockrent anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0