Föratt...

Hejsan.

Som dom som står mig nära vet att jag älskar hundar, och hundar älskar mig;) hehe. Men iaf så har jag alltid velat ha en hund, helst en långhårig schäfer. Men jag har inte haft råd och så har jag inte fått för mamma. Men nu när jag har både råd och tid  så känner jag starkt att jag vill skaffa mig en skönhet. Jag har läst alla hundböcker man kan tänka sig..(Typ) Plus så har pappa haft en halvlånghårig schäfer i 4 år. Han blev ju som min. Och jag saknar det där, att ta hand om. (Fast jag tycker så där lite i smyg att jag är lite värd en hund efter allt som hänt under hela året).


Idag var Brenda hon mig och åt pizza i ugn:) mycket mysigt. Sen kom Malin förbi en snabbis och berättade en del saker från London.



P.S jag är sugen på 24 timmars.. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0