*Gäsp*


God morgon. Klockan är 08:14 och jag kollar  på Vakna! med the voice. Jag är en morgonmänniska och får ångest att sova länge.  Det längsta jag sovit är till 4 och det var en söndag!! Men det är inte så konstigt med tanke på att på torsdagen så åkte vi på 24 timmars ,jag och mina homies. (bilder ser ni här nedanför.) sen så kom vi hem på fredagen kl typ 9 och jag började jobba på nattklubben kl 11 så det var typ bara att gå rakt till jobbet:) sen jobbade jag natt på lördagen också så jag var helt slut på söndagen:P 

Nu messa Brenda och frågade om hon kunde komma och äta frukost här:) Klart hon får:D haha så nu ska jag fixa lite frukost åt na;)


 

det var alltså i början av 2009




Kommentarer
Postat av: Giz

God morgon:)

2010-11-19 @ 09:07:48
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0