Go´ kväll

                                                         Cha cha bloggen. Zup?


Idag har jag och mamma varit i Täby. Mycket trevligt! Shoppade lite kläder. Jag köpte en jacka som kostade 2500kr. Rätt dyrt men vad fan den är snygg. Och så köpte jag två par skor, ett par festskor och ett par vinterskor. Köpte en tröja också. Sen fick mamma ont i fötterna så bjöd jag mamsen på någon thai-mat-bar typ. Vi båda år wokad kykling med casewnötter(stavning?), så jädrans gott var det! fick mycket mat på tallriken.

Glömt att säga att jag köpt en canon digitalkamera. ;) Detta gillas.



P.S Jag är mikrofonkåt D.S




Kommentarer
Postat av: Towe

köp ett körkort istället

2010-11-18 @ 10:13:47
URL: http://towans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0