Godagens Sverige Brenda här som gästbloggar

Kom hem sent igår efter jobbet, va hemma cirka halv tolv och somna inte förens ett, så jag tänkte att jag skulle ta en sovmorgon idag..Men icke sa nikke..Så blev det inte eftersom att de håller på bygger precis utanför mitt fönster, och då menar jag verkligen precis utanför, sådär nära att jag inte behöver ha mina glasögon för att se ansiktet på byggarbetaren (är blind utan). Så jag gick upp halv åtta! Frågade byggisarna om de skulle byta fönster inne hos mig idag,¨å det skulle dom..Så det var bara att klä på sig och bege mig.. Tur att min vän My är en morgon människa och var vaken... Så jag handla frallor på Ica och åt frukost med My=)...mys.. skönt att gå upp såhär tidigt faktiskt.. Känns som att man har ett liv nu, innan jobbet...
!!!Skål!!!


Kommentarer
Postat av: Artan

Hej, var gärna med i dagens blogg om du redan inte är det!:)

2010-11-19 @ 15:48:06
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0