Psycho

Det är så himla svårt att få fram i ord hur man känner. När jag läser det såhär efteråt så tycker att jag skriver helknasigt. inget samanhang, men behövs det?

Inatt fick Y ett mess av hennes psycho ex som sitter inne för misshandel av Y´s barndomskompis. Man vet aldrig vart man har honom därför blir han farlig, riktig farlig. Iallafall i smset skrev han ganska långt om att han var på permis och var på Gotland. han skrev ett långt sms utan någon punkt eller kommatecken, bara det gör honom helt skum.
Vi vet inte vad han är kapabel till att göra och det gör mig orolig. Jag är så jävla trött  på att ha den där klumpen i magen och rädslan i halsgropen, riktigt jävla trött.

Det är precis sånahär tillfällen man ringde till pappa...

Ps. han har borderliner också så det är ju Toppen!

Och vem vet, han kasnke dyker upp utanför dörren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0