Tjoppsan!

Hej!


Aaa men nu har swebank fått skabb. Det går inte att hämta ut pengar eller handla på kortet.

Jag som skulle köpa fiskmat:( jaha vad göra? vänta tills imorgon. hoppas att dom fixar det för annars dör mina firrar och det vill vi ju inte, eller hur? Iaf så hittade jag en blå snygg fisk som jag har en röd likadan. Dom kunde tydligen inte vara i samma akvarium för dom är sånna där fighters. Äter upp varandra om ni förstår. Lite synd tycker jag att det är.

Hämtade ut mina kläder och löshår på posten idag också. Jag lyckades att matcha löshåret rätt bra:D ska bara färga dit mörka slingor och möjligen ljusa. blir bra det!











 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hlalååå adda mig på msn., [email protected]

2010-11-16 @ 19:23:07
URL: http://jjosefinmaria.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0