vad ska jag hitta på ikväll?

VAD ska man hitta på ikväll?. Helt ärligt så är jag helt less på Norrtälje. Tror kanske att jag stannar hemma ikväll faktist! BLÖÖÖÖ...

Fredag och jag blir hemma? shit vad tråkigt!! Nej jag får hitta på nåt.

Dom saker som jag kan välja mellan:


1. På Mobergs så är det "utmaningen" . Det betyder att varje fredag så spelar ett par band och så får pubiken rösta. Aja ganska lame.

2. Sen har vi Kontrast. T-Bag ska spela. Det är mycket roligt, dom drar alltid mycket folk.

3. Sista alternativet är att sitta hemma och kolla på film.


Har inte hört av vad mina vänner ska göra med Lina och en massa ska till Kontrast. Kul ju, det börjar vid halv 7 tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0