Vart och sett Harry Potter

Jag, Malin, Marie (malins mamma) och Hasse (Malin´s pappa) var och såg på HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS - Part 1. Den var Grym! jättebra var den. och jag kan knappt bärja mig tills part II Kommer nästa sommar. Jag tror nog att den här var den bästa Harry Potter filmen av alla. Så den rekomenrerar jag starkt.
Vi dick se 3D trailers innan filmen började. Hur kul som helst. Jag har aldrig kollat i 3D.



Oh juste, Jag var på Elgiganten idag med min lillesyrra Moa för att köpa högtalare. Jag kom hem med högtalare, Wii, planterings jord, en plast kruka, Titanic filmen. Wii är jag nöjd med. Nu ska jag bara köpa Super Mario:D




Kommentarer
Postat av: evelina carlson

åh vill också se den :D vad får den i betyg?

2010-11-22 @ 15:02:37
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0