Wii

Jag köpte Wii igår. Det "nya" svarta, snyggt iaf. Spelade nyss Zelda men shit asså jag fattar ingenting:S Det är as svårt. Det är väl alltid svårt att komma igång. Nej tacka vet jag Mario Cart! Det är väl lite mer min grej. Aja annars då?
Var på Ikea med mamma Lina och Joel. Det var roligt, köpte en massa snygga saker till rummet. Jag gillar att det är så billigt och snygga saker. Det blir liksom roligt att handla då:)

   
Så ser det ut!



Imorgon ska jag byta rum med Hampus. Mitt nuvarande rum är avlångt och opraktiskt. Kan inte få det snyggt där inne:/  Den enda dåliga med Hampus rum är att det är liite för litet och har fula tapeter. Mamma har  ringt roslagsbosäder om att dom ska komma och tapetsera men dom kan tydligen inte ta tummen ur röven och komma och göra det! 
Jag ska också köra med malin imorgon. Ska ju gå en intensivkurs till körkort snart:)


P.S Fan vad jag älskar att facerapa mamma D.S

Kommentarer
Postat av: Malin

Måste komma över snart och spela någon gång snart, var sjukt länge sedan. Och har du köpt mariokart nu?? :D

2010-11-23 @ 14:37:42
URL: http://malinsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0