Kickbike

Haha! jag och Brenda åkte kickbike idag till Elgiganten. riktigt roligt var det! Kan bara tänka mig hur det såg ut, två 20 åriga tjejer som åker kickbike ;D Försökte på en massa trix också men det gick ju sådär:P Man var ju mycket duktigare för 10 år sen;) 

Vi åkte till El giganten för att brenda skulle köpa en liten mat våg. Hon har gått med i Viktklubben så hon måste väga allt hon äter och skriva in det på datan. Hon måste skriva in det minsta lilla, Typ om hon ska steka kött måste hon skriva in hur mycket gram smör hon har i. Drygt med man vänjer sig säkert sen.
Efter elgiganten åkte vi till Kryddan för att lämna in filmen och hyra en ny. Jag hyrde The Bounty Hunter  den med Jennifer Aniston och Gerad Butler. Hoppas den är bra!


jag  sommaren 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0