Min födelsedag!

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om min födelsedag. Jag ska försöka komma ihåg allt men inget jag kan lova;)

Jag och min familj hade bestämt att vi skulle fira mig på söndagen(jag fyllde år på fredagen) eftersom jag hade så mycke jag skulle göra. Aja skitsamma kom till saken nu My. Jag gck ner på stan ett par timmar med syster och shoppade. Hittade en massa roligheter.(Visar sen). kl 7 började jag fixa mig för att sedan bege mig till Kinarestaurangen. Där drack vi vin och åt ganska god mat. Tycker inte om deras mat lika mycket som jag gjort innan;). Malin och Brenda drack inget på resturangen så dom körde bil till Flygfyren där jag köpte en cigarr?!.

Sen är allt en tjock dimma. Bilderna får berätta;D










Jag och Mathias


Brenda och någon random snubbe som var glad i hatten och bjöd på öl och drink.



Mer bilder kommer upp snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0