Moraltanter - NEJ TACK

Var i stockholm igår med Anna, Brenda och malin mötte vi upp där. Jag Anna och Brenda diskuterade politik på bussen i normal samtals nivå, aja eftersom vi är röda på kastade vi rätt mycket skit på blått, mest Moderaterna men skitsamma. när vi ska kliva av vid tekniska så  kommer det fram en dam och säger "Vill ni att hela bussen höra och veta om vad ni pratar om? för jag  satt längst bak och hörde allt". Hon kan alltså mena två saker, det ena är att hon blev störd av att vi var högljuda (vilket vi inte var). Hon kan också mena att hon blev störd över VAD vi pratad om, vilket är mest troligt. Men vad faan,trodde att vi lever i ett fritt land. Är det fult att prata om politik? diskutera vad vi tycker är bra/suger?. Om det hade varit tre äldre herrar hade  hon fan inte kommit fram.


Jag lovar att hon är Moderat!


Kommentarer
Postat av: Moster Towe

Ha ha, bra där My! På kärringjävlarna! Jag hade blivit galen.

Klart hon var borgarbracka!!

2010-09-23 @ 21:47:42
URL: http://towans.blogg.se/
Postat av: haha

söt-MY.

2010-10-04 @ 12:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0