Onsdag

Vad äter man på en kräftskiva om man inte gillar kräftor? Jag kan bara äta en kräfta sen är jag spyfärdig;P Så, Vad kan man äta annars? Baguette med skagen? det är fan gott!
 PLUS = SANT

Idag har jag hjälpt Lina att shoppa till hennes och Anders nya lägenhet. Hon köpte en massa saker som dammsugare, tvättmedel och sånt tjaffs. Vi åkte kickbike så Jerry kom och hämtade oss eftersom det är ganska svårt att åka med flyttkartonger och dammsugare. Dom flyttar på måndag!! Fan hade också velat flytta till en lägenhet! hur fint skulle inte det vara.  


Min vän Malin är i Tunisien. Det hade varit 45 grader någon dag, usch det är nästan för varmt... Eller???
Appropå utomlansresa så har jag, Brenda, Anna och Malin bestämt oss för att åka någonstans. Typ Cypern (Anna har  något hus  bara en haltimme ifrån Aya napa, sweet)Eller Thailand. Då hade vi tänkt vara borta minst tre veckor:D Jag har annars bara varit i Grekland Samos tidigare. förutom Finland och sånt.


Samos ,Grekland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0