Göteborg den 25de Maj?

Har just hittat en snygg bäddsoffa på Jysk för 3500kr bara. Helt perfekt till min lilla lägenhet. Måste bara vänta till slutet av månaden då jag får mina löner:)
Tror inte ni förstår hur mycket jag längtar till den 1 Maj, då jag flyttar. Kommer bli grymt. Ska åka till Ikea också!

Idag ska jag bara ta det lungt. Ska gå ut och gå. Så himla fint väder:)


Juste! jag och Malin och kanske ett par andra planerar att åka till Göteborg den 25de Maj. Har en del vänner där nere plus så ska shotgun crackers spela på någon klubb. Hoppas vi åker iväg. Om inte så vill jag åka upp till Hörnösand och hälsa på min släckt. Min mormor, mina två mostrar och mina kusiner:)


Jag har inte heller köpt min Peace and Love biljett än.... Va faaan! får ta och göra det snart. De lär ju vara slut sålt snart:(


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0