Påsk

Hej! Sitter just nu och lyssnar på skön musik i soffan samtidigt som jag kollar på tv och är inne på datan. Jag passar Joel i natt. Vi ska sova i mammas säng.

håller på att Planera för påsk och så vidare:) På fredag ska vi åka ett gäng till Åland. Ska bli kul! bara det att jag trodde att det skulle bli superfint väder på fredag. Men nu ser det inte så lovande ut. ´Men det kan ju ändras:)
Jag funderade över att åka upp till härnösand över påsken. Men får se hur det blir. Om jag åker efter helgen kanske.


Här om dagen åkte jag ut till Yxland där Malin jobbar som förskollärare på ett dagis. Det var en fin dag och jag var ledig:) Det jag gillade var att vi åkte färja:D tog en del bilder!:)







Malin på Dagiset.



Ska gå och köpa glass när vi står och väntar på färjan från Yxland till Furusund.


På färjan klev vi ur bilen och gick ut!



Imopnerande;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0