hejsan

Allt bra med er?  ser att jag fortfarande har massa folk som kommer in här fast jag inte skrivit på nån månad:)

Jag jobbar rätt mycket just nu men är ledig iaf vecka 51. och det ska bli  jätteskönt!
Sitter just nu och planerar julklappar. Svinkul:D jag älskar att köpa julklappar, att köpa eller göra något till en person man tycker mycket om och se hur fantastiskt glada dom blir!  Förra året så förstorade jag upp en bild på lina och Pappa. 50x50 cm. Hon blev hur glad som helst. Hon hade verkligen inte tänkt sig en sån julklapp.



Bilden som jag förstorade upp och gav till lina i julklapp:)

Lyssnar just nu på Melissa Horn. Trodde  ni inte va? men shit vad bara hon är! en kvinnlig Lars winnerbäck... Melissa Winnerbäck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0