Jul i huset

Idag har jag julhandlat som om det inte fanns en morgondag.... shit vad slut jag är. dör typ. Och ändå så är jag inte klar än! Ska slå in alla julklappar också, men det gör jag nog imorgon bitti. Handlade även hos Lina på Willys idag. Köpte en trisslott. Så här var det:

Lina: Får jag välja vilken trisslott du köper?
Jag: Javisst!
*Lina rotar i trisslott-väskan, kollar noga på dom innan hon ger mig en*
Lina: Här! men kan du inte skrapa den här?
Jag: Okej!
*Skrapar*
Jag: SHIT! jag vann 50 spänn!!
Lina: Vill du ha nya? :D
Jag: Klart!!
*Lina gör som innan och kollar noga innan hon ger mig en och säger att jag får välja en också, Jag gör det och tar bara en och börjar skrapa*
Jag: SHIT! jag vann 25 spänn!! eller vänta! det är x2, SHIT jag vann 50 SPÄNN!( jag vann allså på den som Lina valde ut)
Lina: Vill du ha nya?
Jag: JAA!
jag vann inte på någon av dom, fick alltså skrapa 5 trisslotter med köp av en! ...coolt....

Nu sitter jag iaf med färg i håret. Måste fräsha till sig lite nu när det är stor helg och grejer;)
Imorgon ska jag och Lina över till mamma och ha en riktig mysig uppesittarkväll, Sen sover vi över där:)
På julafton så ska Towe, Frallan(towes kille och far till den kommande bebisen som var beräknad att komma i måndags) Kusinerna Angelica och Fredrik. Så vi blir ett gäng.

PÅ juldagen ska vi hem till Emelie och byta julklappar, den ska vi ut på mobergs. Har hört att det kommer vi mycket folk. Som allti´d på juldagen.

Ta hand om er där ute!



Bild från min 21årsdag! helt underbar och oförglömlig dag. lite översminkad men va fan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0