Min önskelista

Lite oroväckande är det när INGEN har frågat mig om vad jag vill ha i julklapp!!(?) Antingen är det så att dom vet EXAKT vad jag vill ha förnågot eller så blir jag utan julklappar iår. Men jag hoppas på det första alternativet. Detta betyder alltså att jag, My Tillberg Holmberg, dotter till Ylva Holmberg och Torbjörn Tillberg Höybakken (även kallad Tobbe) kommer att få en flygbiljett till Las vegas, Då Elton John har spelningar i början av nästa år! Man tackar;)


Men om det skulle vara så att det inte stämmer, så har jag min önskelista här under:)

1.flygbiljett till Las vegas, (Då Elton John har spelningar i början av nästa år!)

2.Vinylspelare(ja, jag har ingen. Jag har en del Lp skivor men inget att spela på)

3.Ridbyxor(that's right, efter att jag föll av får några år sen har jag nu vågat mig på hästryggen igen:) )

4.Joggingdojjer

5.Filmer (kan man aldrig få nog av)

6. TV (I wish;) )


Allt utöver detta godtas också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0