Nyår

Morsning!

Snart är det 2012,tydligen(trodde att det skulle bli 2013...Pinsamt men sant).
Idag har jag jobbat lite på Willys. från 8-13 bara. Jag tycker att det är jättekul att jobba på willys. Dels för att det är ofta tryck, och mycket folk. men också för att jag har så underbara arbetskolleger:)

Efter jobbet sprang jag ner på systemet och mötte Malin. Handlade inför imorgon:)
Sen åkte jag, Malin och Jossan(Kusinen från Norrland are back in town) upp till Willys för att handla middag till imorgon. Vi köpte så vi kan göra Oxfilé, hasselbackspotatis med rödvinsås och sallad. Till förrätt blir det skagen toast. Gott!!
Gabriella kommer och sover hos mig idag. Det ska bli mysigt:)

Aa nu ska jag powernapa.

Föresten. Vad är en powernap för dig? Jag och Malin har haft våra vilda disskutioner. Jag säger att när jag powernapar så sover/halvsover jag en halvtimme typ. medans hon säger att en powernap är MAX 10 min. Men efter att jag kollat runt så har jag nu insett att hon har rätt........ Men shh, säg inte det till na bara. Hon blir så mallig då;)

Nu ska jag iaf powernapa i en halvtimme. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Som om jag inte skulle läsa retard :D hahaha!

2012-01-02 @ 14:39:55
URL: http://malinsandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0