CJ Snare. Världens sexigaste röst!

Tja!

Snart ska jag ta bort allt som sitter på väggarna + ta in allt som står vid väggarna inåt mitten. Jag ska alltså få nya tapeter! äntligen.
Men jag har dock inte sätt dom än:S Eftersom vi har Roslagsbostäder så får vi bara välja mellan vissa tapeter. Mamma var och gjorde det i måndags. Alla var inte så snygga sa hon, men dom duger:)
Så imorgon när jag jobbar så ska gubben förbereda, och sen på måndag börja på riktigt.

Jag har tänkt på en sak. Asså,  Live spelningar från 70-90 tal låter mycket bättre än nu 2000. Jag kan inte lyssna på dom lite nyare banden när dom kör Live. Konstigt det där.

 Men den absolut sexigaste rösen har CJ Snare (Sångaren i Firehouse). Jag ryser in i benmärgen när jag hör och ser den här videon, Och så är han ju sjukt snygg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0