Dear miss lonely hearts

Sitter nu själv hemma. Ungarna är hos deras pappor. Och mamma är hos sin snubbe. Egentligen så skulle jag, Anna och Brenda hem till Anna och kolla på film. Brenda har vi inte träffat på över två veckor:/ Om inte längre? Men så sabbades det pga ovädret. Brenda sitter fast i Stockholm. Hon ska komma in i morgon ist.
Malin är ju i Göteborg hos Anndréa nu. Dom har det mysigt.

Nu ska jag ta och kolla på någon film. Fick btw igång toshiban så där har jag en drös med gamla filmer. Vissa jag inte ens har sett.

Jag kan tycka att det är skönt att vara själv men inte nu:) hehe jag får försöka fördriva tiden lite:) och hur gör man inte det bäst genom musik och film?

Miss Lonely Hearts - Phil Lynott 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0