Facebook

Tänkte nyss på en grej.. Facebook har blivit väääldigt personligt senaste tiden. Eller hur? Jag kan vara personlig men det finns sånna som är värre;) Men man skriver typ:

"Dricker kaffe. Var ute med hunden nyss och den hade diarré. Sen ska jag äta en bulle"

...eller att så fort dom dråkar med sina pojkvänner/flickvänner så byter man relations statusen till "Det är komlicerat"

Typ så. Skulle inte förvåna mig och dom här statusarna kommer upp:

"Hade sex med pojkvännen nyss. Han hade svårt att få upp den. Vi satte på en porrfilm 'stygga Asiater rider på trästocken'. Då gick han igång ordentligt, har lite skavsår. Men det var det värt:D "

Eller kanske:

"Jävlar vad jag är dålig i magen. Sket nästan sönder toan nyss. Bajset är grönaktigt och luktar lite sött. Någon som kan tänka sig vad det kan vara?" Och så blir det värsta konversationen på den statusen.





Du på facebook om 2 år?

*Skriver sjukt privata statusar
*Lägger ut bilder på din kompis naken för att "Facerape:a"
*Du blir vän med En från varje land i hela världen, för att kunna säga "jag är vän med hela världen"
*Du har över 5000 vänner för att se hur många  som är villiga att acceptera din förfrågan.
*Du träffar inte dina vänner/familj när dom fyller år... Ni firar över Facebook. Det finns tårta man kan skicka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0