Lite för full kanske?

nej usch vad seg jag är. Jag kan ju berätta om min kväll-

efter jobbet så gick jag och Lina på systemet. Mötte även upp Malin och Matte som var på besök från Göteborg. Vi handlade vin, kosken, och en platta bira. Humm. Iaf så duschade jag hos Lina dåra och så. Sen kom Carro Åhman och senare kom även Hanna, Lotta och Malin. Så  Vi körde på där hemma. Juste, Linas boyfriend var med också. Sen kl kvart i 10 så gick vi till Teatern där Shotgun Crackers skulle spela. Det var grymt Btw!
Sen på Teatern träffade vi en massa sköna människor;) Jag blev Liiiiite för packad bara. Men det gick:P


Nu ska jag duscha för att sen bege mig till Gabriellas syster Julia. Vi ska dricka lite rött och så:) Sen blir det väl att vi drar på G eller liknande:)

hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0