TORBJÖRN HÖYBAKKEN


Tittade in på min mosters blogg. Klickade in mig på 1 April 2010. Så fann jag den här fina texten!

""
SOV GOTT TORBJÖRN HÖYBAKKEN

Varför ska vi drabbas av så mycket ondska?
Det ena efter det andra. Aldrig får det vara lugnt.

Jag fick ett sms imorse från min syster. Aprilskämt? Eller påskkärringskämt?
Hon ville berätta att hennes 3 äldsta barns pappa blivit knivskuren till döds inatt.
Men det kan inte vara sant. Det får inte vara sant. Inte Tobbe!! Inte på det här sättet. Orättvist!

Tokiga, galna, snälla, roliga, jobbiga, spralliga Tobbe. Tobbe som kunde reta gallfeber på mig. Tobbe som fick mig förbannad. Tobbe som fick mig att skratta. Tobbe som skrattade högt och hade glimten i ögat och hade ett gott hjärta.


Jag lärde känna honom för 24 år sen. Det är ganska längesen. Tillsammans med min syster satte han 3 underbara ungar till världen. Jag älskar de så mycket. De känns som mina egna. Jag har suttit hos dem idag på förmiddagen och kramats och kramats <3

Tänk när han gled in på sin dotters 20-årsdag. Snygg som få. Brunbränd. Stilig med vit skjorta och vita jeans. Det vackra leendet och de glada ögonen. Högljudd:) Sa man till Tobbe: håll käften nu för fan, så bara garvade han och gav nåt vasst tillbaka. En charmör utan dess like.


Vi är många som kommer sakna dig! Det vet du! Du sitter nånstans nu, tillsammans med Sankte Per och drar en bira och röker en cigg och tittar på oss och riktigt myser. För i centrum det gillade du att vara. Jag tittar på din sida på fejjan och ser att du gjort en snyggingtest. Man kan få mellan 1-10. Så klart fick du 10 med förklaringen: WOW! Shit du är lätt Sveriges snyggaste! typiskt dig Tobbe, typiskt :)

Jag finns hos dina barn och ska försöka vara världens bästa moster, jag lovar.
Du fattas oss!

Puss o Kram
Towe""




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0