2010-2011

Nu så ska jag skriva om mitt nyår!

Det börjar med att jag glömde ta med kaffe till hot shoten. Så vi stannar till vid en prestbyrå på Telefonplan i Stockholm. Där fanns det bara färdig kaffe så det fick duga. Kan ju vara det dryaste kaffe jag köpt (60 kr för tre koppar). Dricker inte kaffe annars, men hot shot är gott. Jag glömde också att köpa grädde men som tur var hade Brända och Joisce det hemma.

Väl framme så fick vi en välkomsdrink med frukt och grejer :P 

bilder!


Hemma innan jag sprang iväg till bussen.



Malin på tunnelbanan


Väntan på bussen.


Brenda och Joisce hade dukat fint i vardagsrummet!:)


Malin pose:ar

Förrätten! Snittar med bireost och salami.


Från vänster: Joisce, Brenda och Tessan


Varmrätten: Älg! gott!


Efterrätt! Svin gott













PÅväg till bussen. snöööö.


Bussen kom äntligen. Busschafören frågade Brenda om han såg bra ut
Men brenda svarade inte så det gjorde jag"Ja, du ser ut som en chimpange!"
Jag brandade alltså ihop chanpang med schimpans


Det skrattade vi mycket åt. OCH historien om Brenda,Joisce, farbrorn
och pingvin. Det var längesen jag skratta så mycket.


Jag och Brenda


Debaser Medis


Oskar Linnros stod för musiken!
Men fan vad liten han är alltså! hoppa runt där på scenen som en liten apunge:)


Rätt mycket folk;)



Vi tröttnade på debaser så vi drog till en turkpub. där träffade vi Bastian
som kommer från Frankrike. Han hade en härlig brytning;)


Sen drog vi till Mcdonalds.


Där var mitt nyår. Hel Okej:) Jag gillar stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0