Call your girlfriend....

I dag har jag varit ute på promenad. Så himla härligt. Jag messa G och fråga vart hon var någonstans. Hon satt på Bibblan. Jag gick dit. Vi pratade en massa. Hon petade mig i ögat och det hurt like hell, tårarna bara sprutade. haha men det var ju naturligtvis inte med flit:)

Sen gick vi en stund på stan. Sen ringer mamma och vill att jag ska laga mat ikväll.:) Så vi gick och handlade. Sen gick jag hem och lagade mat. Hampus hämtade Joel och Moa vägrade att gå och köpa salt. (Skitunge). Men det löste sig, Hampus gick och handlade på vägen hem från dagis. Jag gjorde en sån där baconsås med spagetti. Det blev gott. Slickat på tallrikarna, and i did it again!!!

Nu är jag sådär svintrött igen. Det blir väl så om man är sitter vid datan sent om kvällarna, men det är ju helt klart värt ;)

Nu ska jag spela Zelda! nu jävlar ska jag döda dom där äcklerna!

Kvällens låt. Helt klart passande;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0