Dagens låt

God eftermiddag.

har precis tagit ut kakorna jag just bakade. Gott. Idag passade jag Joel från 7-10. jag lämnade honom till kusin Camilla ich hennes söta dotter Ida som är lika gamal som Joel. Vi möttes på busstationen och där så träffade jag pappas kompis Bitte. Hon är alltid lika skön:) Sen efter att jag lämnat Joel gick jag en sväng och försökte ringa G. Hon satt i skolan. Hon sa att hon skullle komma förbi hos mig efter men hon var tvungen att plugga över:P   

Ikväll ska jag träffa malin och anna. Vi ska kolla på film och sånt. mysigt. Det var ett tag sen jag träffade dom. Eller ja i lördags. Men det är längesen:)

Här är dagens låt:P

Verkar ju inte funka att lägga ut:S får fixa det sen..

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0