Filmtime

Ska kolla på Firewall som går på 3an kl 21.00

Amerikansk thriller från 2006. Jack Stanfield är ansvarig för datasäkerheten på en bank. En liga invaderar hans hem och tvingar honom att föra över 100 miljoner dollar. Det ska sättas in till ett bankkonto på Cayman Islands som lösensumma för hans familj.

I rollerna: Harrison Ford, Virginia Madsen, Carly Schroeder, Jimmy Bennett, Nikolaj Coster-Waldau. Regi: Richard Loncraine.

Uppdate: Firewall är ju riktigt bra!
------

Jag har börjat kolla mycket på filmer på tvn. Brukade alltid ladda ner eller hyra filmer. Men det är ganska bekvämt att bara slå på tvn. Fast att filmerna inte är så jättebra är ju en annan femma;)
Nej jag har fått många bra filmtips som jag ska ta mig i kragen och se på. ;)

.....
Får samtal från en drös med kompisar som vill ut imorgon. Och jag som inte är alls sugen faktist! Men man kan väl ändra sig... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0