gläää

TIO SAKER OM DITT LIV
 1. har du någonsin varit kär? - Vad är kär?
 2. tror du på kärlek? - Yes
 -------------------------------
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja den 1 april 2010. 
5. har du någonsin krossat någons hjärta? nej, och tur e väl det
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? Neej, bara haft tjejer som bästa kompis
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? Nej men tyckt väldigt mycket om.
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Humm. det vet jag faktist inte:S
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? Oh Ja!

TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
 
1. kärlek eller pengar? Kärlek
2. vin eller öl? Vin;).
 3. dag eller natt ? Vår/sommar kväll
 4. one night stands eller förhållande? Förhållande tror jag.
5. tv eller internet? - Film
6. pepsi eller cocacola ? Cocacola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? Båda
8. färgfoton eller svart/vita foton ? Svart vit
9. telefonkontakt eller face to face ? Trevligt med båda
10. aim eller myspace ? Huh?
 
TIO "HAR DU NÅGONSIN"

1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Nej, Jag har aldrig behövt smitit. Är guds barn;P
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? haha ja. men inte så farligt. men jag har försölt stoppat och hamnat i mitten:/
3. har du någonsin gjort ngt du ångrat? Absolut:(
4. har du någonsin hoppas bungyjump? Jag vill!
5. har du någonsin varit på en husbåt? ja
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? Ja, gade blåsor i hela käften i veckor efter det. rekomenderas inte.
7. har du någonsin önskat ngn att göra sig riktigt illa? Ja. jag har mina anledningar
8. har du någonsin gått på bio ensam? nej
9. har du någonsin gillat ngn som inte gillat dig tillbaka? Vet inte...
 10. har du någonsin tyckt att världen suger? Ja

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en DagensBlogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig! Gör det du med och var med i tävlingen om vem som blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) Kram sara :)

2011-01-13 @ 15:54:25
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0